top of page

Od súťaží miss k Food Blogerstvu!

Mladá, inšpiratívna Food Blogerka Zlatica Žárska. V rubrike Talk Show sa nechala počuť o tom, kto je, čo robí a čo jej súčasťou. A ja sa veľmi teším, že tak urobila a dala nám priestor nakuknúť do jej života aj do jej kuchyne ;)

Zlatka Žárska - Food Blogerka

Foto: archív/by Zlatka

Zlatka, si talentovaná mladá Food blogerka, čomu si sa ale venovala predtým, než si prepadla "tajom" písania, fotenia, vymýšľania receptov a postovania? Príjemný dobrý deň všetkým čitateľom prajem. Ďakujem za pochvalu. Ja mám vyštudovanú hotelovú akadadémiu, a tak som robila istý čas čašníčku a potom neskôr hostessing, vďaka ktorému som získala krásne priateľstvá, ktoré pretrvávajú až dodnes. Venovala som sa trošku aj modelingu. Mám za sebou aj dve súťaže miss na Slovensku. Momentálne sa venujem môjmu blogu a spolupráciam s ním spojenými. Sem tam ešte aj niečo nafotím ako modelka a pôsobím v jednej produkčnej agentúre. 2. Aká jedlo by si nikdy neochutnala?

Fúha, to je veľmi ťažká otázka. Ale ak by som mala niečo zjesť kvôli môjmu zdraviu, tak by som to urobila, aj keby mi to nechutilo. 3. Čo sa týka food blogerskej scény na Slovensku, je podľa Teba kvalitná?

Ja si myslím, že áno. Nájde sa pár blogov, ktoré sú naozaj krásne robené. Priznám sa ale, že to moc nesledujem. Skôr sa inšpirujem zahraničím. 4. Sama si blogerkou, píšeš tvoríš pre ľudí, sama sa teda stretávaš s reakciami na obsah tvojho blogu, teda spätnú väzbu. Ako to vidíš, sledujú ľudia v dnešnej dobe namiesto obyčajných "kuchárok" aj takýto druh receptárov? Inpširujú sa tvojimi receptami?


Áno sledujú, inak by to nikto asi nerobil. Ľudia sa radi inšpirujú, keďže niektorí nemajú moc času na vymýšľanie, čo by uvarili alebo sú takí, čo neradi varia a keď majú niečo navariť, tak sa radi inšpirujú tiež. A čo sa týka feedback-u, ten dostávam a hlavne chcú, aby som im navarila ja, ale súkromné hodiny varenia zatiaľ nerobím (haha).

Zlatka Žárska - Food Blogerka

Foto: archív/by Zlatka

Šaty: ARTISARA - z vegánskych materiálov

5. Dostala si niekedy k tvojej povedzme "profesii" blogerky otázku, ktorá ťa zaskočila a prečo? Asi ani nie. Momentálne si na takú nespomínam, ktorá by ma zaskočila. Skôr by som povedala, že ľudia sa radi navážajú do druhých, ktorí niečo tvoria a robia to pritom pre nich. To ma vie zaskočiť asi najviac. Nevážia si to a nerozumejú veľakrát koľko je za tým času. 6. Vráťme sa ale k potravinám, jedlu, receptom, budúcnosti !? Kam by si to chcela ako food blogerka až dotiahnuť? Napríklad napísať vlastnú kuchársku knihu? Dotiahnuť by som to chcela čo najďalej. Hlavne by som chcela, aby si ľudia uvedomovali a vážili si matku Zem, ktorá nám dáva jej plody, z ktorých žijeme. Aby sa zastavili, aby si dopriali a boli prajní. Zabudli sme si totiž vychutnávať veci okolo nás. A áno, rozmýšľala som nad “kuchárkou”, ale tých je už tak veľa....ale určite keby nejakú napíšem, tak by som ju tvorila inak, ako sú robené klasické kuchárky.

7. Vôňu ktorej suroviny, potraviny, jedla máš najradšej a prečo? Milujem všetky vône. Vždy každú surovinu alebo jedlo ovoniam pred tým než ju idem pripraviť alebo zjesť. Je to pre mňa prirodzené. Ak jedlo krásne vonia a je z dobrých surovín, tak je to asi tá najkrajšia slať, ktorá existuje (pre kuchára). 8. Gro tvojho tvorenia a vlastne tvojím, dalo by sa povedať, životným štýlom je vegánstvo. Teda skoro všetky recepty sú tohto typu, vedela by si čitateľom odporučiť nejaké vegánske jedlá, na ktoré ty nedáš dopustiť?

Áno, je pravda, že sa venujem najmä vegánstvu a mám také dve jedlá, je to ovsená kaša a avokádo toast/guacamole. Ak má niekto intoleranciu a nemôže ovsenné vločky, tak nájdete u mňa aj iné kaše. Pripájam aj link na ne :


RECEPT by Zlatka

Foto: archív/by Zlatka


RECEPT by Zlatka

Foto: archív/by Zlatka

Ďakujem Ti za rozhovor, aj za recepty a inšpirácie! ;)

Nech sa Ti darí.

Bara


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No tags yet.
bottom of page