top of page

Hovorí si PINKATS

Katarína Sušková alias PinKatS. Povolaním učiteľka, samozvaná fotomodelka a fotografka, lifestyle blogerka zameraná na vintage, retro, pin-up štýl.




1. Prečo práve Vintage (plus pinup)? K vintage, retru som mala vždy blízko, prakticky od puberty. Na strednej škole som bola hippiesáčka, počúvala som hudbu 60.rokov, neskôr som si síce prešla aj érou techna, ale vintage štýl sa mi vždy páčil, hlavne v oblasti nábytku. Pin-up sa mi páči v oblasti módy – šaty, sukne, celkový styling, je to ženské a zvodné.


2. Prepáč, ak dovolíš ja sa ešte vrátim k tomu fotomodelingu, ty si sa mi totiž predstavila aj ako samozvaná fotomodelka? Znamená to, že si si povedala, že ja chcem byť fotomodelkou, foťte ma?

Znamená to, že ja som sa tak nazvala, lebo nikto ma s tým neoslovil a začala som fotit sama.


3. Takže si začala oslovovať fotografov ty? Aké boli reakcie?

Áno ja. A čo sa týka reakcií, na základe prvých fotiek, ktoré som mala od Petry Šmidovej boli reakcie pozitívne. Som v TFP skupinách na FB a tam ma aj sami oslovia, keď majú záujem fotiť so mnou.

4. A teda prejdime už k samotnému blogovaniu. Prečo si sa vôbec rozhodla pre písanie/fotenie? Kto ťa inšpiroval? Teda, inšpiroval ťa niekto? Dobrá otázka! :D K blogovaniu som sa dostala prakticky cez Instagram, kde som začala zverejňovať svoje fotky. Predtým som vedela, že blogy existujú, ale nečítala som ich, ani nepoznala žiadneho blogera. Na jar roku 2017 som si k narodeninám dopriala profi fotky v štýle vintage, pin-up a keďže boli vydarené (pri všetkej skromnosti) a nechcela som ich mať len v priečinku na PC, hodila som ich na IG. No a postupne som spoznávala aj blogerský svet. Asi po pol roku som si povedala, že toto by ma bavilo - písať, fotiť, a tak vznikla po 4 mesiacoch prípravy moja stránka www.pinkats.sk.


5. Kam by si to chcela v blogovaní dotiahnúť? Byť prvou pravou slovenskou pin-upkou... :D Nemyslím si, že môj blog ma bude nejako živiť, ale keď sa mi vďaka nemu podarí inšpirovať ženy, aby sa nebáli na seba nahodiť aj retro šaty, pretože je to také ženské a chlapom sa tento štýl páči a taktiež nadviazať rôzne reklamné spolupráce ako fotomodel (hlavne v oblasti reklamnej fotografie), ale aj priateľstvá (čo sa už úspešne deje, pretože som spoznala super baby blogerky), tak budem rada...:)



6. Držím Ti v tom prsty :) Čo je pre teba okrem vintage štýlu charakteristické? Čo sa týka mojej webky a blogu, orientujem sa na lifestyle no a okrem témy vintage, pinup, retra nájdete na stránke aj moje cestovateľské zážitky, skúsenosti a rady zo Slovenska i sveta. Toho roku som už napríklad navštívila Island, Rumunsko, Karlove Vary, Chodník korunami stromov a určite som ešte neskončila.


7. Čo by si si v živote neobliekla? V rámci fotografií sa dá zniesť takmer všetko, ale súkromne by som si na seba nenatiahla asi boyfriend nohavice. :D


Super Katka, vďačne Ti za rozhovor, splň si sny a nech sa ti darí v živote i v písaní ;)


S láskou

Bara


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No tags yet.
bottom of page